Vissa små kryp...

borde utrotas från den här planeten tycker jag! Det är fästingar jag tänker på.
Min annars så glada hund blev helt plötsligt trött och ledsen. Eftersom vi nästan
är proffs på fästingsjukdomar - alla våra hundar har drabbats - anade vi oråd och
åkte direkt till Södra Djursjukhuset där Affe undersöktes, lämnade blodprov och
fick antibiotika.


Det var så tråkigt att ringa och stryka oss från Goldenspecialens working test
som jag har sett fram emot så mycket. Men det är ju bara att bryta ihop och
komma igen! Vi ska i alla fall åka till specialen och heja på alla andra och det
ska bli kul.


Det är väldigt synd om mej, sa Affe. Nu är jag sjukskriven i tre veckor


Kommentarer
Postat av: Cherry

Det är synd om dig lille Affe. Jag vet hur det är...



Puss på nosen från Oss

2009-08-04 @ 08:01:33
Postat av: Danne & Monica

NEJ, vad tråkigt!



Vi vet hur det är. Gibson har ju oxå en av dem. :-(



Kram från oss



PS. Vi ses på fredag

2009-08-05 @ 17:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0