Semesterprojekt...

Vi har det så skönt och hundarna sprudlar av energi och sysselsätter sig
mestadels själva med olika projekt...



Den här sjön behöver röjas! sa Tjalle...



Men attans vad den här grenen sitter fast...



Jag tar i allt vad jag orkar!!



Två är starkare än en, sa Affe. Och tänker sno pinnen...



Varför är alltid mina tofflor blöta?



Han är ju oskyldig - det syns ju lång väg!



Man kan ha sämre utsikt från middagsbordet. Kvällens meny: grillad kotlett,
kokt färskpotatis, kantarellsås och sallad.... Mmmm




Kommentarer
Postat av: Monica & Danne

Hej.



Ni verkar ha det helt fantastiskt härligt.



Efter helgen i ert förtält har vi tillbringat 2 dagar med att kolla på husvagnar så det blir nog en för oss också nästa år. :-)



Ha en härligt fortsatt semester!



Kram från oss alla

2009-08-13 @ 00:18:51
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: Cherry

Skönt Affe att du är på G igen.



Puss på nosen från mig!

2009-08-13 @ 09:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0