Grattis pappa Dream!

Som inte bara visat framtassarna på b-prov och kkl a-prov utan fått ett första pris på utställning också! Vilken snygging!


Helgen som bara försvann! Vi har båda jobbat. Men vi hann också träna hundarna lite grann. Dennis hade plockat fram lite vilt ur frysen. Affes avlämningar blir bättre och bättre, både när det gäller dummies och vilt. Han börjar förstå att om han lämnar av lugnt och fint så får han hämta igen. Ett tag spottade han ut apporterna så jag fick ducka, jag funderade på att ha cykelhjälm på mej när jag tränade... Fast det där var inte sant utan på skoj ;-) förstås


För min del börjar veckan med kurs i två dagar. Ha en bra vecka!



Dagg - hoppas det dröjer länge innan det blir frost...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0