Ingen mässa...

En förkylning satte stopp för besöket på Stockholmsmässan Det Goda Köket, men om sanningen ska fram så gjorde det inte mej så mycket, eftersom jag kände mej lite lat igår. Och stackars Sanja lät så hes och eländig när hon ringde återbud. Då är det bättre att vara hemma och kurera sej.


Idag får vi dela upp oss, Dennis och jag, mellan farsdagsfirande och barnkalas, yngsta barnbarnet Ellen fyller fem. Jag tänker hinna med att träna Affe lite också.


Igår åkte vännen Lisa till England tillsammans med Sofia och Bitte. De ska vara där i en månad och jaga, träna och ha kul... Jag blir så avis att jag blir grön! Som tur är kan man "följa med dem" via länk på Fabelikas hemsida


Läste att Peter och Cobber varit på fasanjakt - va kul! Nu blir jag grön igen!!! Jag börjar snart likna grodan Kermit :-)
Ha en fortsatt trevlig helg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0