Ang. låsta bloggar...

Det är så tråkigt att Internetklimatet blivit sådant att en del känner sig tvungna att låsa sin blogg. Jag citerar en klok bloggare:
"För min del så känner jag, att skulle jag behöva låta bara vissa läsa min blogg, så kan jag lika gärna lägga ner. För jag behöver bara gå till mig själv. Jag har lösen till några av bloggarna, men det blir för besvärligt att hålla reda på alla användarnamn och lösenord för att jag ska orka gå in och läsa."

Jag tycker det är trist om "klokheter" går till spillo bara för att användarnamn och lösenord blir glömda...


Kommentarer
Postat av: Christina Axlund

Jag tycker att bloggen är till för att låta andra få läsa ens reflektioner. Är man dessutom uppfödare är ju det en möjlighet att på ett enkelt sätt utbyta erfarenheter vad beträffar avelsarbetet. Det är ett bra sätt för blivande vapköpare att få se hur uppfödare tänker och vad de har för mål med sin uppfödning. På så sätt blir det ju lättare att välja valp och uppfödare beroende av vilken intresseinriktnig man har. Fram för mer öppenhet!

2008-07-28 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0