Bowling...

strike och spärr - det sistnämnda har jag lidit av sedan i måndagskväll - nämligen nackspärr och huvudvärk. Jag inser att med min slitna nacke spelar man inte bowling - så det så! Och aldrig mer!! Jag trodde att jag skulle kunna efter nästan sju veckors styrketräning men icke. Jag kan i alla fall träna hund och det ska jag ägna mej åt i fortsättningen, det tycker förresten Affe också.


I morgon är det sista arbetsdagen innan långledigt! Härligt! De flesta julklapparna är redan inköpta och det känns bra att hinna med julbak (det är evigheter sedan jag bakade!) och att laga julmat i lugn och ro och bara för att det är roligt! Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Tina

Njut av ledigheten och ha en rikgtigt god jul

önskar

Tina m familj

2008-12-20 @ 20:39:40
URL: http://workinglabs.wordpress.com
Postat av: Kristina

Halloj, Stackars dig och din nacke. De blir toppen med ledighet. Vi ses/kristina

2008-12-22 @ 16:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0