Rutten snok luktar pyton!

Min hund och jag har olika uppfattning om vad som doftar gott! Han tycker att rutten snok luktar ljuvligt och passade på att rulla sig ordentligt på den innan jag hann ingripa. Rutten snok luktar pyton kan jag upplysa om! Jag tycker att han doftar gott nu när han är nyschamponerad.

Apropå dofter - så här i surströmmingstider - vill jag gärna dela med mej ett drinktips som jag fått. En utmärkt välkomstdrink på surströmmingspartyt:


Gällivare Sunrise

Blanda lika delar hembränt och surströmmingsspad i ett stort grogglas,

kläm fast en skiva rökt korv på kanten


Trevlig helg!


Stackars Affe - detta måste vara kvalificerat djurplågeri!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du som gillar surströming Maria kan få låna min hund ett tag. Vi såg en död fisk på lunchpromenaden förra veckan och igår låg den uppenbarligen kvar...och Luna hade minsann inte glömt var den var så hon rullade sig och sket i inkallningen. Det var helt klart värt lite skit för att få lukta rutten fisk!

2008-08-20 @ 22:08:36
URL: http://www.nogg.se/lupus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0