Det blir en vacker höst!

Idag den 24 augusti - Bartolomeusdagen - kan man få en hint om hur hösten kommer att bli (i alla fall enl. Bondepraktikan). Och eftersom det har varit klart och soligt väder idag så vi kan se fram emot en vacker höst!


Det här med "måste-helg" blev en flopp för min del. Dennis var duktig och fixade vad han skulle. Jag var "oduktig" och gjorde bara hälften av vad jag tänkt. Men det var roligare att vara barnvakt och att träna hundarna...  :-) Ha en bra vecka!




Vilken mallig Tjalle!



Klonk! Inte en dansk skalle utan en andskalle...!




Håll fast! Sitt, stanna kvar! Skittråkigt! sa Affe




 


Det är mycket roligare att springa!



Trött på att vara med på bild?


 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja varför skall de alltid bli som man har tänkt?



Hade jag vetat att ni tränade hade jag kommit ner som ett skott :)



Vi hörs

Kram Kristina

2008-08-25 @ 20:11:22
Postat av: Charlotte

Hundarna ser mäkta belåtna ut med helgens aktiviteter. Vem gillar att röja i trädgåren när man kan plöja där? Må så gott och jut av den vackra hösten. Ser fram emot att bondepraktikan har rätt!

2008-08-25 @ 21:45:42
URL: http://www.nogg.se/lupus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0